Samsung laajentaa huoltopalveluaan Suomessa – mukaan kotinouto tiettyjen puhelinmallien omistajille

Samsung laitteen huolto

Samsungin tiedote:

Samsung laajentaa Premium-tukipalvelujaan uudella kotinoutopalvelulla, joka tekee erityisesti taittuvanäyttöisten puhelinten huoltamisesta vaivatonta. Uusi kotinoutopalvelu on Pohjoismaissa toistaiseksi tarjolla vain Suomessa.

15. joulukuuta 2025– Samsung Electronics laajentaa Premium-tukipalveluaan Suomessa. Alun perin Galaxy Z Flip7 ja Z Fold7 -puhelinten rinnalla lanseerattuun puhelinten huolto- ja tukipalvelukokonaisuuteen lukeutuivat seuraavat edut:

  • Fast track Support[1] – Vuorokauden ympäri toimiva chat-palvelu premium-asiakkaille sekä oma soittokaista taittuvanäyttöisen puhelinmallin omistajille jonottamisen välttämiseksi.
  • Priority Service[2] – Taittuvanäyttöisille puhelimille tarkoitettu pikahuolto, jonka piiriin kuuluvan asiakkaan laite otetaan heti työstettäväksi Resete-huoltokumppanin liikkeissä Helsingissä, Tampereella ja Oulussa. Laite pyritään huoltamaan alle kahden tunnin sisällä ilman erillistä ajanvarausta.
  • Lainalaitepalvelu – Mikäli pikahuoltoa ei syystä tai toisesta voida toteuttaa, asiakkaalle tarjotaan Reseten toimipisteissä aina premium-tason lainapuhelin huollon ajaksi.

Tästä päivästä alkaen Premium-tukipalvelukokonaisuus laajenee uudella palvelulla:

  • Kotinoutopalvelu – Halutessaan asiakas voi varata joko Samsungin asiakastuen tai Resete-huoltokumppanin verkkopalvelun kautta huollon kotinoudolla. Tällöin tuote noudetaan asiakkaalta suoraan huoltoon, ja huollettu laite palautetaan takaisin asiakkaalle kotiinkuljetuksena. Palvelu kattaa koko Suomen.

Suomi on toistaiseksi Pohjoismaiden ainoa markkina, jossa Samsung tarjoaa uuden kotinoutopalvelun osana Premium-tukipalveluita.

Premium-tukipalvelut on suunnattu erityisesti Galaxy Z Flip7- ja Z Fold7 -puhelinten omistajille, mutta useimmat palvelun osa-alueista ovat saatavilla myös Galaxy Z Flip5-, Z Fold5-, Z Flip6- ja Z Fold6 -puhelinten omistajille. Lisäksi kaikilla Samsung-asiakkailla on mahdollisuus saada lainalaite käyttöönsä huollon ajaksi.

Lisätiedothttps://www.samsung.com/fi/support/galaxy-premier-service/
Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Samsungin mediakontakti: OSG Viestintä, samsungpr@osg.fi


[2] Priority Service on pikakorjauspalvelu, joka on saatavilla seuraaville Samsung-tuotteille Samsungin rajoitetun valmistajan takuun puitteissa:

• Samsung Galaxy Z Fold5

• Samsung Galaxy Z Fold6

• Samsung Galaxy Z Fold7

• Samsung Galaxy Z Flip5

• Samsung Galaxy Z Flip6

• Samsung Galaxy Z Flip7

• Samsung Galaxy Z Flip7 FE

Resete – palveluiden kehittämisen kärjessä yhdessä Samsungin kanssa

Resetelle asiakaskokemuksen kehittäminen on jatkuva ja määrätietoinen prosessi. Haluamme tehdä huoltopalveluista sujuvia, joustavia ja vaivattomia – juuri sitä, mitä modernit älypuhelinten omistajat tänä päivänä odottavat.

Samsungin kotinoutopalvelun lanseeraus Suomessa on erinomainen esimerkki tästä kehitystyöstä. Mahdollisuus hakea huoltoon menevä laite suoraan asiakkaan kotiovelta ja saada se takaisin kuntoon ilman erillistä matkustamista huoltoliikkeeseen on merkittävä askel kohti entistä asiakaslähtöisempää palvelua. Palvelu kattaa koko Suomen ja täydentää erinomaisesti jo aiemmin tarjolla olleita huoltovaihtoehtoja, kuten nopean Priority Service -pikahuollon Reseten toimipisteissä.

Yhteistyömme Samsungin kanssa mahdollistaa sen, että voimme yhdessä tarjota asiakkaillemme huoltokokemuksen, joka on sekä huippuluokkaa että aidosti helppo käyttää. Uudet palvelut, kuten kotinouto, ovat osa Reseten sitoutumista kehittää palveluitamme yhä asiakkaiden arkea helpottaviksi.

Lue myös nämä