Samsung -huollot alkoivat Resetellä

Samsung-huollot alkoivat Resetellä

Resete ja Samsung allekirjoittivat maaliskuun alkupuolella sopimuksen puhelinten ja muiden mobiililaitteiden huolloista ja Resetestä tuli Samsungin valtuutettu huoltokumppani. Välittömästi sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen Resetellä käynnistettiin valmistelut huoltojen aloittamiseksi. Toimenpiteet on nyt saatu valmiiksi ja huollot on päästy aloittamaan. Ensimmäiset Samsung-laitteet huollettiin viime viikolla ja nyt kyvykkyys on saatu hiottua jo lähelle normaalia tasoa.

”On hienoa huomata, että meidän porukassa on asennetta, ammattitaitoa ja monipuolisuutta, jolla ramp-up on saatu näin hyvään vauhtiin näin nopeasti. Samsungin prosessit ovat hyvin kehittyneitä ja monipuolisia ja huoltokyvykkyyden ylösajo edellyttää koko joukon osaamista ja toimenpiteitä. Olemme käyneet Samsungilla kouluttautumassa ja olemme saaneet myös varaosalogistiikkaan ja huoltoihin liittyvät järjestelmät synkattua kohdalleen Samsungin kiitettävällä tuella” toteaa Reseten toimitusjohtaja Risto Päivänsalo.

Samsungin myötä Reseten palvelut kattavat nyt yli 90% markkinoilla olevista laitteista ja loputkin merkit hoituvat kätevästi kumppanien kautta, joten Resete pystyy tarjoamaan vähittäiskaupoille ja yritysasiakkaille nopean ja kätevän yhden oven ratkaisun. Samsung-huoltojen tuoman volyymikasvun johdosta Resete pystyy panostamaan entistäkin vahvemmin palveluiden kehittämiseen ja tuo jo lähiviikkoina uusia, entistä nopeampia ja joustavampia ratkaisuja logistiikkaan ja investoi myös ohjelmistokehitykseen ja asiakaspalvelun kehittämiseen.

”Reseten visiona on määrittää huoltopalveluiden uusi standardi niin huolloissa, elinkaaripalveluissa kuin asiakaspalvelussakin. On hienoa päästä tekemään tätä työtä täysipainoisesti yhdessä asiakkaiden ja kumppanien kanssa” kertoo Resetellä asiakkuuksista vastaava johtaja Juha-Pekka Willman.

 

Lisätietoja:

Risto Päivänsalo, 040 522 2309

Juha-Pekka Willman, 040 136 7686

Lue myös nämä