matkapuhelinhuolto

Vakuutusyhtiöiden asiakkaille

Kaikki vakuutusyhtiöt hyväksyvät Reseten laadukkaat valmistajien alkuperäisosilla tehdyt korjaukset kaikille merkeille.

Voit joko korjauttaa laitteen heti tai hakea ensin kustannusarvion ja tehdä sen jälkeen vakuutusilmoituksen.

Vakuutukset tulevat kuvioon kun sattuu vahinko. Reseteltä saat kustannusarvion ja laadukkaan sekä nopean huoltopalvelun myös vakuutusyhtön asiakkaana. Tuo puhelimesi myymäläämme tai lähetä Online-shopin kautta ja voit olla varma, että puhelimesi toimii huollon jälkeen kuin uutena.

Miten toimia vahingon sattuessa?

  1. Pyydä Reseteltä vakuutusyhtiöiden hyväksymä kustannusarvio puhelimen korjauttamisesta.
  2. Ilmoita vahingosta vakuutusyhtiölle ja kerro/liitä ilmoitukseen Reseten kustannusarvio työlle.
  3. Toimita laite korjattavaksi Resetelle. Voit tuoda laitteen myymälään tai toimittaa Online-shopin kautta. Myymälään voit myös varata huoltoajan etukäteen.
  4. Saat laadukkaasti ja nopeasti korjatun laitteen takaisin. Voit myös ostaa Reseteltä laadukkaat suojat asennettuna puhelimellesi jotta vahinko ei toistuisi.

Fennian asiakkaille

Fennian asiakkaana voit soittaa mobiililaitevahinkopalveluun 010 503 5030 tai tuoda rikkoutuneen laitteen suoraan myymäläämme. Käsittelemme vahinkoilmoituksen ja olemme sinuun suoraan yhteydessä.